Politica de livrare și retur
- Marfa poate fi livrată numai pe teritoriul României sau în Italia. Bunurile vor fi livrate la locul stabilit de cumpărător, pe teritoriul menționat.
- Dacă furnizorul este obligat să livreze mărfurile la locul stabilit de cumpărător în comanda de cumpărare, cumpărătorul este obligat să accepte mărfurile la livrare.
- Costurile de livrare pentru livrarea bunurilor către cumpărător sunt între 5 și 18 euro (după caz), TVA inclus.
- În cazul în care mărfurile sunt pe stoc, furnizorul va livra mărfurile cumpărătorului în termen de 5/7 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii.
- Dacă mărfurile trebuie livrate în mod repetat sau într-un mod diferit de modul indicat în comandă din motive din partea cumpărătorului, cumpărătorul este obligat să plătească cheltuielile legate de livrarea repetată a mărfurilor, respectiv cheltuieli legate de o altă modalitate de livrare.
- Imediat după livrarea mărfii, cumpărătorul este obligat să verifice mărfurile împreună cu transportatorul pentru deteriorarea ambalajului de expediere și, în cazul descoperirii unor daune, cumpărătorul este obligat să informeze imediat transportatorul și să descrie daunele în scurt timp în factura de livrare în timpul confirmării acesteia. În cazul descoperirii unei daune extinse asupra ambalajului, cumpărătorul are dreptul să nu accepte expedierea de la transportator. Prin semnarea facturii de livrare, cumpărătorul confirmă faptul că ambalajul expedierii care conține mărfuri nu a fost afectat și că orice reclamație ulterioară cu privire la încălcarea ambalajelor de expediere nu poate fi luată în considerare.
- Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă cheltuielile aferente returnării mărfii către furnizor.
Condiții generale pentru returul produselor vândute de Bike Safe:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu prezinta nicio urma de uzura si/sau folosire ori punere in functiune.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat catre cumparator.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat si ca acesta nu a fost utilizat sau pus in functiune in scopul testarii. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii ori au suferit interventii asupra codurilor de activare.
Nu se acceptă returul dacă ai instalat / dezinstalat sistemele de operare, coduri de acces / activare sau alte programe existente la livrare ori dacă produsele au licențe activate.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre personalul nostru autorizat, preluarea va fi refuzata.
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv** si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului.
**Nu se acceptă returul dacă ai instalat / dezinstalat sistemele de operare, coduri de acces / activare sau alte programe existente la livrare ori dacă produsele au licențe activate.